Vi får massor av positiv feedback från kunder och prospekts. Det bitterljuva i lovsången är att vi inte är helt överens med våra kunder om vad det är vi skapat.

För några kunder är LIME Go ett användarvänligt CRM-system. För andra är det ett unikt prospekteringsredskap. Ytterligare några andra menar att det är ett säljverktyg, varken mer eller mindre.

Så, oavsett vad vi tror att vi skapat så har vi ett problem:

  • Är det ett nytt CRM-system?
  • Är det ett smartare säljverktyg?
  • Är det ett prospekteringsverktyg?

Just nu arbetar vi i teamet mycket med tankar på hur vi kan nyttja kombinationen av alla Sveriges företagsuppgifter och dina kunduppgifter. Vi tror att prediktion baserat på kombinationen av data kommer att revolutionera ditt framtida säljarbete. Tänkt dig att LIME Go vet och föreslår vilka av Sveriges företag du försöka sälja till för bästa möjliga utfall!

Då har vi inte skapat något som redan finns, vi har skapat något nytt. Vi har skapat en rekommendationsmotor som lär sig hur du bäst når framgång.

Problemet att definiera vad det är kvarstår dock. Vill du hjälpa oss? Vad är LIME Go för dig?

/Lars

Psst! Har du inte testat LIME Go än? Tryck på knappen uppe till höger för att testa idag!